Πέμπτη, 9 Δεκεμβρίου 2010

Η Google θέλει να γίνει Facebook, η Facebook να γίνει Google ;

H Google ανταγωνίζεται τη Facebook με τη νέα υπηρεσία κοινωνικής δικτύωσης Google Buzz, ενώ η Facebook φέρεται να ετοιμάζει τη δική της απάντηση στην υπηρεσία ηλεκτρονικού ταχυδρομείου της Google. Το Google Buzz ενσωματώνεται στο Gmail και προσφέρει λειτουργίες επικοινωνίας και ανταλλαγής πολυμέσων, ανακοίνωσε στις 9 Φεβρουαρίου ο γίγαντας της διαδικτυακής αναζήτησης. Τις επόμενες ημέρες όμως ακολούθησε βροχή παραπόνων για τις ρυθμίσεις ασφάλειας του Buzz και στις 17 Φεβρουαρίου η οργάνωση Epic για την προστασία της ιδιωτικής ζωής στο Διαδίκτυο κατέθεσε καταγγελία στην Ομοσπονδιακή Επιτροπή Εμπορίου των ΗΠΑ (FTC). Διαβάστε τη σχετική είδηση του in.gr. Όπως το Facebook, το Buzz επιτρέπει στα μέλη του να αναρτούν ενημερώσεις για το πού βρίσκονται και τι κάνουν, να μοιράζονται φωτογραφίες, βίντεο και συνδέσμους. Στο θέμα της ασφάλειας των προσωπικών δεδομένων, οι χρήστες θα μπορούν να επιλέγουν ποια μηνύματα θα είναι ορατά μόνο για τους φίλους τους, ή για οποιονδήποτε χρήστη στο Διαδίκτυο. Επιπλέον, τα μέλη του Buzz θα μπορούν να συνδέουν στο προφίλ τους τους λογαριασμούς τους στο Twitter, το Picassa και το Flickr (προς το παρόν η Facebook απουσιάζει από τη λίστα), ώστε να βλέπουν τις πληροφορίες που αναρτούν οι φίλοι τους σε αυτά τα δίκτυα. Όπως υποστήριξαν στελέχη της εταιρείας, η Google είναι η ιδανική λύση για την οργάνωση του χαοτικού περιεχομένου που παράγεται σήμερα στα κοινωνικά δίκτυα. «Πάντα υπήρχε ένα γιγάντιο κοινωνικό δίκτυο κάτω από το Gmail» σχολίασε ο Τοντ Τζάκσον, διευθυντής παραγωγής της Google.


Πόλεμος
 
Το Gmail, που εξυπηρετεί σήμερα 176 εκατομμύρια συνδρομητές, ίσως μπορέσει έτσι να ανταγωνιστεί το κοινωνικό δίκτυο της Facebook, το οποίο αριθμεί πάνω από 400 εκατ. μέλη σε όλο τον κόσμο. Η Facebook όμως δεν επαναπαύεται και φέρεται να ετοιμάζει αντεπίθεση. Λίγες ημέρες πριν από την παρουσίαση του Buzz, το έγκυρο ιστολόγιο τεχνολογίας TechCrunch είχε αναφέρει ότι το κοινωνικό δίκτυο ετοιμάζει νέα υπηρεσία email.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου